hari raya ADHA

sempena hari raya aidiladha ni aku ingin meminta maaf kepada semua kaum keluarga,sahabat handai dan sesiapa yang kenal aku ni. raya haji tahun ni bagi aku agak sedikit membosankan, namun ade jugak rase bahang2 raya tu..sebab keluarga aku ramai jugak duduk betapa kat rumah nih..hurm..pagi raya aku bangun agak lambat jugak la sebab penat sangat agaknye.siap kene marah lagi.ye r,aku nih perempuan sepatutnye bangun kena la awal, tapi aku nih slumber badak je bangun lewat..hahaha...aku tengok2 rumah semua dah settle..dah siap kemas ape semua dah..ALHAMDULILLAH sebab aku dapat adik2 yang sporting dan baik hati...hahaha...thanks ya adik2 ku yang budiman..aktiviti pagi2 raya ialah main PS2...ape kejadahnye la budak2 nih..tapi besh jugak dengar riuh rendah diaorang semua tuh...kalau tak bosan jugak sebab ni kan raya mesti la kene riuh rendah...betul la kan?hurm...hari ni dah hari raye ke3..aku dengan family aku baru je ciap2 buat BBQ..macam2 jugak kiteorang melantak..sotong,udang,jagung,fun fries,nuget,daging buger,sosej and macam2 lagi laa..bab kate orang temerloh la,MENTEK!!!!hahahaha...sekarang nih kiteorang semua kene tidur awal sebab mak sedara dari kedah ade datang bermalam kat sini..so, kiteorang kene la hormat tetamu kan...hehehehe...by the way, raya haji tahun nih semuanye luar jangkaan...buat aktiviti pun semuanye last minit..ape2 pun,,,,,,gempak sih!!!!!!


You may also like

No comments: