SELAMAT HARI RAYA

selamat hari raya kepada KELUARGA TERSAYANG.
tak kira di mana kakak,abang and adik2 ku sayang berada,
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN
di ucapakan.

ucapan kepada ABAH(haji mohd yusoh bin mohd ali)
: abah,imie harap abah gembira dengan persiapan hari raya kali ini.
semoga abah selesa sepanjang hari ini bermula dan berakhir.
di kesempatan ini jugak,imie ucapkan
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN.
tak kira lah sekecil mana dan sebesar mana kesalahan imie pada abah selama ini,
imie MINTA MAAF..
imie harap abah halalkan segala yang haram.
imie SAYANG abah..

ucapan kepada MAK(hajjah siti sara binti mohammad)
: mak,imie bangga dengan mak sebab rumah kita tak pernah kotor dan sentiasa kemas
dengan ada nye sifat kerajinan mak selama ini..mak lah yang sentiasa memastikan
kebersihan rumah kita sekeluarga.lagi2 nak raya ini.
sama seperti yang imie cakap kat abah tadi,
imie nak MINTA MAAF.
dari hujung rambut hingga lah hujung kaki..
imie SAYANG MAK..

kepada ahmad naguib,
: saya minta maaf di atas segala dosa dan salah silap saya selama
perkenalan kita.walaupun sekejap,manusia itu tak lari dari melakukan kesalahan.
samaada kecil atau besar kesalahan itu,
saya harap awak maafkan saya.
dan saya harap,hari raya kali ini lebih memberi makna kepada awak dan awak sekeluarga.
saya ucapkan SELAMAT HARI RAYA.



You may also like

No comments: